dilluns, 2 de març del 2009

Contar amb els dits.


És el que tenen els dinars "multiculturals", o el que és igual, quan s'ajunten en una mateixa taula, una japonesa, uns francesos, un brasilo-japonès i uns catalans, les converses són enriquidores. Com conteu vosaltres amb els dits? Els sistemes de fer-ho són diferents, els japonesos ho fan així: Nosaltres ho fem així més o menys aíxí:

(tot i que jo el 3 no el faig així). Com el feu el número 3??? (Ara us veig… mirant-vos la mà… jaja) Un dels nois del dinar, ens va explicar que quan va estar a l'Amazones acompanyant un equip japonès de televisió, els va demanar als indis que li ensenyessin a contar amb els dits. Els indis amb els cinc dits de la mà en tenen prou, per ells tot el que sobrepassa 5 ja és un pilot, un munt de coses… Amb cinc en tenen més que prou. Ens compliquem la vida amb més capacitat, més GB, Megabytes, partícules alfa i beta…. billions…. millonèssimes de mílimetres….quan hi ha gent que amb 5...

1 comentaris:

La patunikos ha dit...

tieta!!!
jo encara faig pràctiques amb el 3..no tinc dedicit com el faré..encara em queden uns mesos per anar provant. Ara ...segur segur que com els japonesos no...no m'entendrà ningú i es pensaran que sóc petita!!!!!
ens veiem diumenge??

patunikos