dimecres, 23 de juliol del 2008

Wadi Rum

Fa dos anys, vàrem viatjar a Jordània.

Una de les coses que em feia més gràcia apart de Petra, era el desert de Wadi Rum.

El poder dormir-hi.

Sino ho heu fet, us ho racomano!
El que fou més impactant: UNA NIT D'ESTELS!

I entre totes les constel·lacions: "Les Set Germanes" (o Pléyades), mai les havia vist en viu i així a "ull nu".

Es veu que el gegant Orión es va enamorar de les set germanes, les va començar a perseguir durant molts anys i Zeus les va convertir en coloms per ajudar-les a escapar, elles varen volar cap el cal i es varen convertir en un grup d'estrelles.
Però només sis estrelles són visibles, segons els antics grecs la que falta va abandonar a les seves germanes perquè estava avergonyida d'estar casada amb un mortal, d'altres creuen que una es va convertir en un cometa,
quan Troia fou destruïda.
Fos com fos, una bonica història per escoltar una nit d'estiu al desert del WADI RUM.

4 comentaris:

M. Carme Armengol ha dit...

Jo també ho recomano va ser lo millor del viatge, relaxar-te mirant la pluja d'estels...

Jesús M. Tibau ha dit...

meravelloses històries per a escoltar de nit en bona companyia

La Dependienta ha dit...

Merda, quan penso que vaig estar a Jordania 15 díes i no vaig fer el sud, m'agafa la depre.

Aquí és on vau fer la foto del llit ? :D

Jaume Tolosa ha dit...

Jo també em vaig enamorar del cel de les nits del desert!!!