dilluns, 25 de maig del 2009

Coses que fan ràbia (I part)

Hi ha coses normals, quotidianes, que fan ràbia, molta ràbia, em mata de ràbia, com a mínim a mi... Hi ha gent conformista, hi ha gent torra-collons i gent tiquis-miquis.. dec ser d'aquestes... i segur que jo també faig coses que fan ràbia a la gent... però avui rabio jo!

Em fa ràbia estar esperant un ascensor i que arribi un espavilat i premi el botó per cridar-lo, i no un cop, dos o tres, com si tu no en sabessis i el seu dit tingués mega-poders i fos més especial que el teu, i te'l mires i li dius: "ja l'he demanat", i et mira i contesta, "com que estàs aqui parada"... i que vol.. que em teletransporti!!!!

Fa ràbia que estiguis al bus o al cine i que la persona que tinguis al darrera, vagi donant copets al teu seient amb el peu, prou fluixets com per què et faci vergonya dir res. Que potser et volen dir alguna cosa en morse?


Fan ràbia les iaies al super, que amb l'excusa que només porten un parell de coses es volen colar, elles que tenen tot el dia i poca feina... uf les iaies ja en parlarem d'aquest comando de la SWAT!

Deu ser que és dilluns....


(...continuarà!)

1 comentaris:

emili ha dit...

que hi haigi sort avui a roma, per cert que i ets? (amb les entrades que tenien de servir per l'atletico jeje)