diumenge, 10 d’agost del 2008

Vacances

Costa Rica- Estiu 2007.
Estic de vacances, ara mateix, podria estar en una gandula a la platja, o potser sóc a la piscina.... no tinc portàtil. He après a programar els posts... Hi ha dies que et poses a escriure i noi, pim pam i te'n sortirien tres o quatre... d'altres dies com avui (bé de fet porto més d'una setmana... sense diguem inspiració), ja sigui perquè faig vacances i que tot i tenir moltíssim temps lliure, "no tinc temps" per assentar-me davant el pc i tinc la sensació, de deixar abandonat el meu bloc. I he descobert que ara puc escriure quan vulgui i programar la data de publicació.. És fantàstic, continuaré disfrutant de la meva tarda de piscina!

1 comentaris:

M. Carme Armengol ha dit...

que tal les vacances? a mi ja s'ha m'han acabat, que trista que estic amb lo contenta que estava fa un mes....dilluns a currar........

disfrutar el dies que et quedin.

muuuuuuuuuakis...