dijous, 28 d’agost del 2008

I s'han acabat...

I si nois, s'han acabat! I ja he tornat! I si, ho sé, tenia el "xiringuito" del tot abandonat, i la veritat és que entre la tornada i que estic una mica espessa, em costa un xic redactar alguna cosa que reuneixi unes mínimes condicions de ser llegit.
S'ha acabat el relax a la platja, i ja torno ser aquí.
Ara contestaré correus, visitaré els vostres blocs, fer-hi comentaris, tornar les visites,..., doneu-me temps, que és una feinada, i si m'estresso massa hauré d'agafar-me uns dies de festa! (Ja ho sé culpa meva per haver-me ficat en el món dels blocs,...).Doncs res... sento donar-vos la tabarra una altre cop, però que hi farem... més dur és treballar a la mina a pic i pala!!

1 comentaris:

M. Carme Armengol ha dit...

Si si ja s'han acabat però com dic jo, ja queda menys per l'any que ve, quina sort que tenim!