dimarts, 2 de desembre del 2008

Communifake

Silogisme que significa falsa comunicació.
O sigui es fer veure que estàs trucant pel mòbil.
Ho heu fet alguna vegada? Jo si...ho confeso, ahir mentre estava a la parada de l'autobus, baixava la meva veïna, sempre es queixa dels adolescents del 4art. que fan merder, és una mica, bé força pesada pobre dona, per no donar-li conversa vaig treure el mòbil, i vaig fer veure que mantenia una conversa, (només pensava ara com em soni, quedaré la mar de bé, o sigui que vaig pujar al bus... i em vaig posar lluny d'ella). Això té un nom, communifake, a part dels famosillos que empaiten els paparazzi per l'aereoport, o els jugadors de fútbol quan es dirigeixen cap l'autocar o l'hotel, perquè no els atabalin, s'emparen sota la protecció del mòbil. No seria una cosa tan extranya si no fos que ara, també ho fan els joves entre 18 i 24 anys, però no per fer-se "el suec" sino per aparentar tenir una vida social activa, es veu que l'estar esperant sense fer res, transmet una imatge de fracàs que molts joves pretenen evitar.
Jo només em feia "la sueca".

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Et pega fer la sueca, tan rosseta. Jo normalment faig la turca.jajaja
Estaría bé que també parlessis del teu fons d'armari. Me'n alegro molt que tinguis peça fixe i preferida, jo l'estic cercant, però en calma, i saps he descobert que m'encanta anar de compres....jajaja

Anònim ha dit...

Una pregunta, perque et fas "el suec/a " si dius que ets trasparent? hi han coses que no encaixen, o potser ets dues coses a l'hora?
Ara una altre pregunta, es pot saber la conversa per despistar?

MARTA ha dit...

Sr. Marco: S'és transparent per qui no voldries ser-ho i per la veïna.. millor fer-se la sueca (tu no coneixes ma veïna).. la conversa... tans sols dius aha...mmm, si... no jaja no fa falta res més