divendres, 23 de gener del 2009

...muses....


Jo tenia una musa, no és que m'hagi abandonat, de fet encara la tinc, no és que agafés una melopea alcohòlica per cap d'any, que encara li duri, no, res d'això...
La meva musa s'ha tornat mandrosa, i al vespre quan arribo del gimnàs i miro el portàtil decidint si l'obro o no, ella no es mou del sofà, quan i quan obro el portàtil al vespre, en comptes de córrer al bloc i deixar el comentari de rigor (tot i ser un dels meus propòsits de cap d'any), la musa obra el facebook remena a veure que feu, i a sobre s'ha enganxat a tota mena de jocs del facebook, i la tia és bona eh!!! A més pobre musa ha tingut angines, tos i una mica de feina endarrerida, i com que s'ha negat a fer-la al·legant que no era de la seva competència, m'ha deixat a mi una pila de roba per planxar, treure la pols... ara l'he pogut convèncer que em deixi el pc per deixar el comentari del dia, perquè ja estava remanant per aqui.... ai les muses.

3 comentaris:

M. Carme Armengol ha dit...

Aixi m'agrada que ja ho trobavem a faltar! cuida't i deixa't cuidar...

Anònim ha dit...

..........i vai pensar, aquesta noia, any nou, vida nova. Que sigui sempre per be. Nomes una cosa, que mai aquesta musa pugui esborra el teu dolç somriura.

La patunikos ha dit...

bienvenuti tieta!
ja t'enyoràvem...si no ens visites tu...no vé ningú.
cuida't molt i digues a la teva musa que no dormi tant...hi ha moltes coses xules a fer. Jo per això no vull anar mai a dormir!!!
patunikos