dijous, 7 de maig del 2009

Com s'ha de celebrar?

Aquest matí a la tertúlia de Rac1, algú ha apuntat la idea que no cal anar a Canaletes cada cop que es guanyi alguna cosa. No hi estic d'acord!
La gent celebra les seves alegries on i quan vol, només faltaria. I si els culés tenim la mania d'anar a Canaletes.. doncs mira... és el que hi ha.
Ahir al vespre tot sortint de casa d'uns amics a veure el futbol, anava cap a casa per Gran Via, i em va fer molta gràcia veure un matrimoni d'uns 60 "i pico" a un dels laterals de Gran Via. A aquella hora no hi havia massa gent a peu, el Sr. portava la bufanda blaugrana, primer vaig pensar, "mira que macus.. venen de veure el partit i se'n van a casa, tot esperant per creuar". Però al posar-se el semàfor verd l'única que va travessar vaig ser jo. Ells estaven pendents dels cotxes que passaven tot fent sonar els claxons, entonant el nas de barraca, onejant les banderes, els seguien uns metres fins que havien passat, aixecant els dits, aplaudint o cridant tot fent el ventilador amb la seva bufanda. TOTHOM HO CELEBRA ON VOL, O NO?

2 comentaris:

emili ha dit...

woolaa!!
que tal?
aquest any us en fotereu un tip de celebrar, pertant jo ja us deixo fer-ho a on vulgueu, pero lluny de casa!!!!! jejeje
petons

MARTA ha dit...

I si venim a tirar unes traques???? Com esteu, ens veiem aviat?