dimarts, 5 de maig del 2009

Ritual de congelació....

El ritual de congelació: És una mena de tallafocs en contra-encisos, la finalitat, neutralitzar els encisos d'algú que ens vulgui fer mal.
Tenia una companya de pis que havia congelat algun nom, l'altra dia uns amics culés, abans del partit em suggerien de congelar al Madrid...
I sí sí... així ho vaig fer. Al Madrid li acompanya dos noms més... que millor que es quedin glaçats.
Ara mirava a internet el "Ritual de la congelació", i m'ha fet por.
Es veu que és molt fort tot i ser extremadament senzill, i que només s'ha de fer servir quan es conegui amb absoluta certesa qui és la persona que et vol mal, ja que si t'equivoques cauran sobre teu les efectes de la Llei de Tres.
M'he acollonit i he buscat la llei de Tres, és una llei còsmica, que vindria a dir: "Tot aquell que em fa mal, rebrà a canvi tres cops el mal que em va fer. Qui em faci bé, rebrà tres cops el bé que em va fer. Igualment, tot aquell mal que jo faci a algú, i tot bé, ho rebré tres cops".
S'agafa un paper en blanc i escrius el nom complet de la persona que et fa patir. Dobles el paper en forma de vano i el poses en un recipient que es pugui tapar. Al damunt si tira sal, mostassa en pols i pebre negra en gra. S'afegeix aigua fins a dalt i es tapa el pot. I apa al congelador! On s'hi deixa tot el temps que calgui, fins que vagi remetent el mal, quan la normalitat torni, treus el potet i deixes que es fongui el gel. Ho tiraràs tot dins una bossa, ho lligues tres cops, i ho llences lo més lluny de casa. Quan ho facis, no miris enrere i allunya't depressa.

La web on ho he mirat, acaba dient: "Esta magia es muy poderosa y que sólo debe ser usada cuando ya hayaís agotado todos vuestros recursos".
El meu ritual només és un paper en blanc amb tres noms escrits, sense pebre, mostassa, aigua ni sal ni res.... o sigui que no hauré de buscar el contenidor més lluny de casa per desfer el ritual, i demà a les 0.00h de la nit, el trauré... no fos cas que la Llei del Tres caigués com un llamp sobre el meu cap. Per Tutatis!

2 comentaris:

MARTA ha dit...

Ja he tret el paperet del congelador... i ho llençat al contenido per reciclar i no he mirat enrera... jaja. Dos dels noms ja estan neutralitzats... el tercer... també

M. Carme Armengol ha dit...

Vaja, veig que el ritual ha dona't resultat!!!! sempre és interesant saber aquestes coses per si acas.....