dilluns, 21 de juliol del 2008

L'art de "colarse".

Ahir esperava el bus després de tornar de cap de setmana, a la parada hi havia cua, em vaig posar al darrera dels últims, dos nois que venien de la platja i feien fila. De cop, vaig notar una presència molt aprop, massa, i em vaig girar, una senyora ("de les que em cauen tan bé"), s'havia "colat" entre jo i els dos nois. La vaig malmirar, ella ni es va immutar, no pagava la pena dir-li res, vaig intentar guanyar una mica d'espai vital... però res. No varen passar ni cinc segons, que la senyora s'havia reproduït com els "Gremlins", no sé si el contacte amb l'aire o per quin estrany fenomen, però de cop, ja no anava sola, n'eren 5 més.

Mentre al meu darrera, la gent diligentment s'anava posant a la fila, elles no.
Un dels nois, veient la situació i que la gent es començava a posar nerviosa, es va dirigir a una, amb un to amable i pausat: "Perdonin Sres. però serien tan amables de respectar la cua?". (Mal fet noi, mal fet, vaig pensar jo, aquests Gremlins ancians són els més perillosos).
El que semblava una iaiona apacible, tipus "la abuelita Paz" es va transformar en una nova persona, irada, rabiosa i va començar a canviar de color: Com que m'he colat? jo? per favor, "desde luego", ja no hi ha educació!
I ja la vàrem tenir liada.
La cosa va pujar de to... l'altre noi que havia estat callat va saltar:
Ens està tractant de maleducats?
I ella, si, si i tant.
Maleducats nosaltres que estem aquí fent una cua ordenada?
Són vostès les que s'han colat!!! I sentencià: Són vostès lo pitjor de lo pitjor, es colen a per tot, si ets al super amb l'excusa que només porto dues cosetes, passen al davant, a la platja quasi s'estiren al teu damunt per intentar estar més aprop de l'aigua, al xiringuito comprant el gelat, a la dutxa de la platja i ja només em faltava ara, tot esperant el bus... , les iaies com vostès fan que no vulgui arribar a vell.
Ja ho dic jo senyora que l'educació no va lligada amb l'edat! Colla de iaies "repetànies".

Per sort va arribar al bus... vaig pensar que aquest noi havia tingut un mal dia i una mala experiència amb iaies-gremlin, (n'hi ha moltes i per tot arreu, es veu).
(Això si... elles varen guanyar unes quantes posicions més a la cua, i molt dignament conseguir enfilar-se les primeres...). Tot un art!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Les odio a mort!!!Al metro són de lo pitjor, tenen llocs reservats per elles i l'altre dia, per no exemplificar-te el dia a dia, pq cada dia és el mateix, feia el meu recorregut matinal amb el metro, unes 12 parades més o menys, en feia 5 que estava dreta i xafada, quant una noia es va aixecar en una parada, jo vaig mirar que ningú més vulgués seure i em vaig dirigir al seient, quan estava apuntant el cul em surt una senyora no molt anciana i em diu...Escolta maca!Deixa'm seure no?...(amb uns aires...com si fós una obligació i una gran falta de respecte), li vaig cedir el lloc però no vaig callar-me res, li vaig dir...Escolti senyora, vosté acaba de pujar en aquesta parada,té llocs destinats a vosté i si m'ho demana bé li cediré sense cap problema, quina mala educació per favor...se'm va quedar mirant, però la gent que anava al meu voltant no em va aplaudir pq tenia son, les seves cares d'assentiment eren evidents.jeje. és odiós!!

La Dependienta ha dit...

jejejejeje ... això és una de les coses que menys trobo a faltar de la big city. Podries escriure un recull d'anèctotes amb tot el que et passa al bus, Martix :P