divendres, 18 de juliol del 2008

Per què no ho fem més sovint?

Serà que som mandrosos. Ens costa arrencar. Bé, parlo per mi, i reconec que no sóc de les que es queda a casa.
M'agrada sortir, el cinema, els concerts, el teatre, el quedar amb els amics per fer un cafè, els sopars, les festes, els viatges.
Ahir vàrem anar al teatre.
Ara feia temps que no hi anava, i sempre em demano quan surto de veure una obra, per què no hi vaig més sovint?
Uns amics ens varen convidar a veure El rei Lear, (des d'aquí un altre cop: gràcies). El lloc: Biblioteca de Catalunya, a la Nau de Llevant, la companyia: la Perla 29.
Una nau gòtica, austera, no li cal grans decorats, a banda i banda, dos o tres rengles de cadires, els actors, al bell mig, a tocar, propers, molt propers. Al fons de la sala a la paret nua, una projecció de núvols, de cel de tempesta, d'eclipsi de lluna. I ells interpretant: Shakespeare.
Què més es pot demanar?

3 comentaris:

Efrem ha dit...

Home, posats a demanar... un gintonic no estaria malament :P!

MARTA ha dit...

El gintonic al pati de la Biblioteca hi ha instal·lat un "xiringuito", on et serviran el que vulguis...

Marta ha dit...

Jo tinc molts bons records de les biblioteques i de tant en tant m'agrada tornar-hi i si fos per veure una obra de teatre encara molt millor!!!!

Molt xulo el teu blog!!!!